سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۸ - ۰۵:۲۱
۰ نفر

ناصرقراگزلو: مدتی پیش مدافع ملی‌پوش سپاهان حین تمرین با مصدومیتی نسبتا شدید مواجه شد؛ آسیب‌دیدگی که این بازیکن را به ناچار مدت زیادی از فوتبال دور خواهد کرد.

هادی عقیلی در گفت‌وگویی با همشهری در مورد مصدومیت خود صحبت می‌کند و اینکه نمی‌تواند در شهرآورد اصفهان حضور داشته باشد.

  • گویا با بدشانسی بزرگی مواجه شده‌ای.

بله، متاسفانه حدود دو هفته قبل در یکی از تمرینات تیم‌مان از ناحیه ساق پا به شدت مصدوم شدم پس از معاینات پزشکان و گرفتن عکس‌های مربوط به ناحیه آسیب‌دیده مشخص شد که استخوان نازک پای راستم دچار ترک‌خوردگی شده است. در تمرین با بازیکن خاصی درگیر شدی یا مشکل دیگری باعث مصدومیتت شد. در صحنه‌ای پایم پیچید و نهایتا فهمیدم که ساق پایم دچار آسیب‌دیدگی نسبتا شدیدی شده است. البته فکر می‌کنم زمین تمرین تیم سپاهان نیز در این آسیب‌دیدگی بی‌تاثیر نبود اما همین که رباطم دچار آسیب‌دیدگی نشد جای شکرش باقی است.

  • با مصدومیت اخیر کنار آمدی؟

باور کنید خودم بیشتر از همه ناراحتم و همین که به این موضوع فکر می‌کنم که حداقل یک‌ماه نمی‌توانم تمرین کنم اذیت می‌شوم اما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید با آسیب‌دیدگی‌ام کنار بیایم.

  • ظاهرا به غیر از آسیب‌دیدگی‌ات از موضوع دیگری هم ناراحتی.

بله، واقعا از این موضوع ناراحتم که برخی افراد که از سختی‌های زندگی ما فوتبالیست‌ها خبر ندارند همیشه از رقم قرارداد بالای بازیکنان فوتبال گلایه می‌کنند و معتقدند که فوتبالیست‌ها نباید مبالغ زیادی دریافت کنند اما من به آن دسته از منتقدان که تنها در روز جمعه بازی فوتبال را نگاه می‌کنند، می‌گویم فوتبال فقط یک روز جمعه نیست که آنها از صفحه تلویزیون آن را نگاه می‌کنند چون در واقع یک فوتبالیست حرفه‌ای با مشکلات بسیار زیادی مواجه است و با سختی بسیاری تمرین می‌کند نباید دائما از فوتبالیست‌ها به خاطر مبلغ قراردادشان انتقاد شود،‌ به اعتقاد من آنها واقعا برای مبلغ قراردادشان زحمت می‌کشند و با مشکلات زیادی در طول فصل مواجه هستند و سختی کار بازیکنان فقط مختص روز مسابقه نیست.

  • قطعا مصدومیت تو باعث شد که قلعه‌نویی خیلی از این موضوع خصوصا در آستانه شهرآورد اصفهان ناراحت شود. پس از این اتفاق قلعه‌نویی با تو صحبتی کرد.

صحبت خاصی که با من نداشت اما فکر می‌کنم جواب این سئوال را باید از خود قلعه‌نویی بپرسید. من نباید در این مورد به شما پاسخ بدهم.

  • شهرآورد اصفهان برای تو چه حس و حالی دارد؟

واقعا ناراحتم که در این شهرآورد حضور ندارم. تیم ما در سه سال اخیر مقابل ذوب‌آهن نتایج چندان خوبی نگرفته به همین دلیل بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا در بازی شهرآورد اصفهان مقابل ذوب‌آهن نتیجه بگیرند.

  • چه عاملی باعث شده تا تو انگیزه تیم‌تان را در شهرآورد اصفهان بیشتر از ذوب‌آهن بدانی؟

نتایج بهتر آنها برابر تیم ما در سه سال گذشته، قرار داشتن آنها در مکانی بهتر نسبت به سپاهان واقعا انگیزه بازیکنان ما را برای برد زیاد کرده به‌طوری که بازیکنان فقط با انگیزه شکست ذوب‌آهن به مصاف حریف می‌روند.

  • چرا اینطور فکر می‌کنی؟‌

ذوب‌آهن در چند سال اخیر به اندازه ما مربی و بازیکن عوض نکرده و ثبات مربیگری و بازیکن یکی از عوامل موفقیت این تیم در چند سال اخیر بوده است. من فکر می‌کنم اگر مسئولان تیم ما دو یا سه فصل قلعه‌نویی را حفظ کنند تا سرمربی تیم کاملا با شرایط باشگاه و تیم سپاهان سازگار شود به سود تیم ما تمام خواهد شد.

  • در شهرآوردهای اصفهان چه عملکردی داشتی؟

من در شهرآوردهای قبلی اصفهان مقابل ذوب‌آهن برد هم داشته‌ام و اتفاقا در شهرآورد اصفهان، گل هم زده‌ام اما این بار به غیر از مصدومیت باید سختی حضور نداشتن در شهرآورد را هم تحمل کنم؛ دیداری که واقعا دوست داشتم در آن بازی کنم.

  • چه تیم‌هایی را مدعی جدی قهرمانی می‌دانی؟

استقلال، ذوب‌آهن و سپاهان.

  • چرا پرسپولیس را شانس چهارم قهرمانی می‌دانی؟

 فکر می‌کنم این تیم در مقایسه با استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن شانس چندان زیادی ندارد چون از لحاظ بازیکن و برخی پتانسیل‌های دیگر کمبودهای بیشتری نسبت به سه تیم دیگر دارد هر چند با حضور کاشانی، قطعا مشکلات پرسپولیس کمتر خواهد شد.

کد خبر 92150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز